COUNT DOWN: 20 DAYS TO GO!!

4 november 2015 - Haarlem, Nederland

Hello iedereen!

Nog 20 dagen en dan is het zover, onze lang verwachte reis naar Thailand! Zoals jullie van me gewend zijn was ik een maand of 2 geleden al klaar om te vertrekken.. Mede dankzij jullie heb ik van mijn verjaardagsgeld in augustus nagenoeg alle spullen aangeschaft die ik nodig heb op reis. Heel fijn kan ik mijn eigen spaarcentjes daar uitgeven!

Pascal heeft daarin tegen een echte backpackers mentaliteit, geen zorgen, inpakken doen we het weekend ervoor en alles wat ik mis koop ik daar wel! Ik hoop die mentaliteit daar ook op te kunnen doen, maar voor nu wil ik alles goed geregeld hebben. Reisverzekering check, eerste 2 dagen verblijf in Bangkok check, en de eerste 2 dagen zijn al gepland met leuke activiteiten.

Verder hebben we een Bucket list gemaakt, we komen niet eerder terug voor we alles afgestreept hebben!

- Co van Kessels fietstour Bangkok
- Elephant tour in Chiang Mai
- Zipline tour
- Raften in Pai
- Duiken op de Similan eilanden
- Klimmen op Krabi
- Tijgerpark bezoeken
- Half moon party meepakken

En natuurlijk overal wat cultuur opsnuiven onderweg:)

Wil je op de hoogte blijven van al onze avonturen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Mandy:
    4 november 2015
    NO STRESS -- zen --
  2. Hettie Veerman:
    4 november 2015
    Lieve Anita en Pascal
    Heel veel plezier met jullie reis,geniet ervan
    liefs Mama xxx
  3. Rosanne:
    6 november 2015
    Leuk! Benieuwd naar jullie avonturen! Geniet ervan!

X
  4. Hettie Veerman:
    13 november 2015
    Nog twee weekjes Pascal en Anita.het schiet nu echt op..dan begint jullie reis van een maand, heel erg spannend lijkt me het..ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben en dat jullie zo ervan gaan genieten van jullie avontuur.
    heel veel liefs van jullie mam